چه کسانی درباره توان موشکی با دشمن همصدا شدند؟/ از پیشنهاد تأمل برانگیز «کاهش برد موشک‌ها» تا دوگانه دروغین «موشک-معیشت»

موشک

عده‌ای در کشور همراه با عملیات روانی دشمن، مدعی هستند که باید درباره توان موشکی کشورمان، بهانه‌زدایی و روند خسارت بار برجام را در حوزه موشکی و منطقه‌ای نیز پیاده‌سازی کنیم!

رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) به «فشار روانی» به عنوان یکی از محورهای نقشه دشمن اشاره کرده و فرمودند: «دشمن در این بخش از طراحی خود درصدد است نقاط قوت نظام اسلامی و عناصر اقتدار ملی را به نقاط ضعف و چالش برانگیز تبدیل کند تا ملت ایران نسبت به این نقاط قوت بدبین و دلسرد شوند».

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%da%86%d9%87-

واکسنی که شما را فلج می‌کند و می‌کُشد + عکس و فیلم

برنامه «ماه عسل» روز سه‌شنبه ۸ خرداد با دعوت از «یاسمن اشکی» و تعریف داستان زندگی وی، موضوع ویروس HPV را به طور عمومی مطرح کرد و از آن‌جایی که این برنامه مخاطبان زیادی دارد، موجب شد تا مسئله بیماری‌هایی که نتیجه عفونت با HPV هستند به موضوع بحث و جنجال زیادی در کشور تبدیل شود. جنجال‌برانگیزتر، طرح موضوع واکسن HPV و ادعای نیاز مبرم برای تولید ملی این واکسن با طرح ادعاهایی ناصحیح و کاملاً اغراق‌آمیز درباره بروز قریب‌الوقوع یک «سونامی HPV» بود.

واکسنی که شما را فلج می‌کند و می‌کُشد +عکس و فیلم

در گزارش پیش رو بیش‌تر درباره واکسن HPV و واکنش کشورهای مختلف به این واکسن توضیح داده خواهد شد و سپس نکاتی ساده و مبتنی بر «عقل سلیم» یادآوری خواهد شد که به نظر می‌رسد مغفول مانده‌اند.

ادامه مطلب را به همراه فیلم و تصاویر مشاهده نمایید.

http://javaninews.ir/%d9%88%d8

تدارک ویژه شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای پوشش بازی های جام جهانی/ امتیاز پخش بازی ها خریداری شد

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی تمام رقابت‌های جام جهانی فوتبال را که در مجموع بیش از یک ماه طول می‌کشد پوشش می‌دهند.

تدارک ویژه شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای پوشش بازی های جام جهانی/ امتیاز پخش بازی ها خریداری شد

فدراسیون فوتبال کشورمان صدا و سیما را یار دوازدهم تیم ملی فوتبال می‌داند. بر همین اساس تلاش گسترده‌ای در شبکه‌های صدا و سیما برای همراهی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه در پیش گرفته تا علاوه بر آنکه مردم عزیز کشورمان بتوانند از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی هنرنمایی بچه‌های تیم ملی فوتبال را پیگیری کنند، حرکتی حمایتی برای دلگرم شدن این نمایندگان شایسته فوتبال ایران در جام جهانی رقم بخورد. این تلاش‌ها از ویژه برنامه‌های زنده و تولیدی درباره جام جهانی گرفته تا پخش مستقیم بازی‌ها و کلیپ‌های تهییج کننده در باره تیم ملی را شامل می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کرده است و در گروه دوم رقابت‌ها، در کنار تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش تلاش خواهد کرد به دور بعدی مسابقات راه یابد و این تلاش شاگردان کارلوس کی روش برای صعود به دور یک هشتم نیازمند تشویق و دلگرمی است.

تیر خلاص به شورای همکاری خلیج‌فارس؛ عربستان و امارات «شورای جنگ» تشکیل دادند

بارزترین تدابیری که عربستان و امارات با تشکیل شورای جدید اتخاذ می‌کنند تشدید اختلافات با قطر و محاصره خفه‌کننده علیه آن و نیز تشکیل بازوی نظامی، سیاسی و اقتصادی در خلیج‌فارس است که محور تمرکز در هرگونه جنگ آمریکایی علیه کشورهای منطقه خواهد بود.

تیر خلاص به شورای همکاری خلیج‌فارس؛ عربستان و امارات «شورای جنگ» تشکیل دادند

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه‌‌ای «رای الیوم» به تحولات اخیر در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس پرداخته و نوشته است: بر این باور نیستیم که نخستین نشست شورای هماهنگی عربستان سعودی و امارات، که پنجشنبه در شهر جده برگزار شد، به صورت تصادفی با نخستین سالروز بحران خلیج‌فارس هم‌زمان شد؛ زیرا نشست این شورا و رهبرانش یعنی شاهزاده «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی و «محمد بن‌زاید» ولیعهد ابوظبی به منظور تقویت ائتلاف دو کشور علیه قطر «دشمن کوچک» و ایران «دشمن بزرگ» تشکیل شد.

 



ادامه مطلب